💢عامل اصلی اختلال در شاد، کندی و ضعف شبکه اینترنت کشور است / جای نگرانی وجود ندارد
👤سخنگوی وزارت آموزش و پرورش:
▫️عامل اصلی این اختلال، کندی و ضعف شبکه اینترنت کشور است که البته جای نگرانی وجود ندارد. حل مشکل اینترنت و فعال شدن شبکه شاد به صورت جدی در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و به جد درحال پیگیری و حل مشکل هستیم
▫️البته والدین هیچ نگرانی در خصوص آموزش فرزندان خود نداشته باشند چراکه مدرسه تلویزیونی ایران و بسته آموزشی آفلاین(از طریق مدیران مدارس) نیز برای آموزش های غیرحضوری پیش بینی و برنامه ریزی شده است و در صورت وجود مشکل در بستر شبکه ملی شاد، از روش های جایگزین برای آموزش دانش آموزان استفاده خواهد شد.
▫️با دستور وزیر، آموزشها تا پایان سال به صورت غیر حضوری پیگیری میشود که البته هرگونه تغییر در این تصمیم هم از طریق مراجع قانونی و رسانه های رسمی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.